середа, 24 червня 2015 р.

Однокласники

Розвитку здорової дитини 9-12 МЕСПрібавка маси тіла на 10-му місяці - 450 г, на 11-му місяці - 400 г і на 12-му місяці - 350 г. Довжина тіла (зростання) збільшується щомісяця на 1,5 см. Моторні функції: в 10 міс коштує кілька секунд самостійно без підтримки. Ходить, тримаючись руками за дорослого. В 11 міс присідає за допомогою дорослого, ходить, тримаючись за опору або за одну руку дорослого. У 12 міс встає на ноги самостійно (без допомоги), в 1 рік - початку 2-го року ходить самостійно. У 9-12 міс велике значення має розвиток рухів руки. У 9-10 міс дитина захоплює предмет двома пальцями, а в 10 міс вкладає пальці в отвір. В 11 міс маніпулює з іграшками, з 12 міс - довго грає іграшками. Розвиток мови. Існує тісний зв'язок між розвитком тонких рухів пальців руки і формуванням мови. У 9 міс у дитини відзначається істинне ситуаційне розуміння зверненої до нього мови, відповідь дією на словесну інструкцію дорослого (відшукування званих іграшок, предметів). У 9-10 міс дитина вимовляє перші усвідомлені слова, до 12 міс говорить 8-10 слів. З'являється новий інтерес - розглядання книг з картинками, впізнавання вже відомих йому тварин (собак, котів, птахів і т. Д.) І предметів на картинках, при цьому показує їх пальцем руки. До кінця 1-го року виникає зв'язок між назвою предмета і самим предметом, що виражається в пошуку предмета. Це і є початкова форма розуміння мови. Нервово-психічний розвиток. З 9 міс з'являється прагнення досягти певного результату. Дитина робить цілеспрямована дія, як би передбачає результат. У 9-10 міс відбувається розвиток тонких рухів пальців і кистей рук, що сприяють розвитку мозку і мови. З 10-11 міс з'являється реакція на звук нової якості - зв'язок з змістом і значенням цього звуку (гавкіт собак, цокання годинника та ін.). До 10-11 міс з'являється прихильність до близьких людей. У 11-12 міс формується розуміння узагальнюючої функції слів (велика-маленька собачка, чорна-біла). Виражений інтерес до ритмів простих пісень. З'являється диференційована реакція на незнайоме обличчя. Контакт встановлюється не відразу (спочатку дитина "вивчає" незнайоме обличчя). До кінця 1-го року дитина розуміє і виконує 5-10 інструкцій - поєднання слова з предметом і дією. Провідна лінія розвитку дитини 9-12 міс. Розвиток загальних рухів, дій з предметами. Розуміння і розвиток активної мови. Про затримку психічного розвитку свідчить відсутність диференційованої, виборчої реакції на незнайоме обличчя. Реакція страху і протесту говорить про підвищеній нервовій збудливості.

Немає коментарів:

Дописати коментар