середу, 24 червня 2015 р.

Воскова міль - відгуки - Воскова міль

Мене звуть Марина, я живу в С.- Петербурзі. Мені 39 років. Коли 1 квітня при щорічній флюорографії лікаря не сподобався знімок і мені порадили відвідати лікаря в туб. диспансері, я подумала, що це чергова формальність, але як законослухняна людина відразу вирішила відвідати рекомендованого лікаря. Гол. лікар довго вивчав знімок, тер свої віскі, а потім сказав тихо, що у мене вогнищевий туберкульоз малих розмірів ... Перша думка була, що це першоквітневий невдалий жарт ... Я веду здоровий спосіб життя, правильна у всіх сенсах і тут який- то туберкульоз ... У мене був просто шок і я почала ридати, забувши про всі правила пристойності ... Глав. лікар сказав, що потрібно пройти курс лікування і відвів мене за руку до дільничного лікаря. Лікар сказав, що потрібно пройти курс хімії, видав пакет ліків. написав графік відвідувань, сказав, що хімію потрібно пити мінімум 8 місяців. Мені призначили: - Ізоніазид - 3 таблетка, -Ріфампіцін -3 капсули, -Піразінамід - 3 таблетки -Етамбутол - 3 таблетки. Все це потрібно було пити 3 рази на день. Без перерв. Зробили аналіз харкотиння, він негативний. Кашлю, температури немає. Дозволили використовувати будь-які засоби народної медицини. Почала пити таблетки, це просто був якийсь пекло. Мені було дуже погано від них, постійна нудота, сухість у роті, запаморочення, сонливість, шалені стрибки тиску. Я продовжувала працювати дизайнером у невеликій фірмі, бути на лікарняному листі в мене не було можливості, т. К. Господар лікарняні листи не оплачує. Обклалася медичною літературою, все прочитала про це захворювання. Стала пити морквяний сік з вершками, це хоч якось допомагало моєї змученої печінки. Прочитала, що в давнину лікувалися від туберкульозу восковою міллю. Стала шукати цей засіб. 15 липня мені привезли таку настоянку 10%, стала пити по 20 крапель, розводила в 4 ст. ложках питної води, пила перед їжею. Мені стало легше, відступила ця виводиш нудота, стала більш веселою, з'явився оптимізм, не так сильно втомлювалася на роботі і вдома. Намагалася приймати настоянку 3 рази на день. Регулярно відвідувала лікаря, аналізи всі були хороші, харкотиння весь час була "негативна". Потім лікар скасував частину препаратів, залишив тільки Рифампіцин і Ізоніазид, пила вже по одній штуці вранці натщесерце. Наприкінці серпня я знайшла ваш сайт і зробила у Вас перше замовлення настоянки воскової молі. Робити перше замовлення було боязно, але відступати було не можна, моя мета - бути здоровою. Сподобалися позитивні відгуки. Отримала посилку, все дійшло добре. Всі ціле, я дуже переживала за збереження і цілісність посилки. Все дуже добре спакували, за це велике спасибі! На сайті я прочитала багато важливої ??інформації. Робила в ході лікування потрібні знімки, лікар сухо говорив, що є явні поліпшення, вогнище став менше. Але назвати точні розміри до і після хімії навідріз відмовився, послався на відсутність у мене мед. освіти, сказав, що "не потрібно таку гарненьку головку забивати не потрібною інформацією". Лікар сказав, що я не є заразною для оточуючих, але переживання звичайно були. Я пила настоянку 20%, а чоловік з донькою пили 10% (по 10 крапель один раз вранці). Лікар сказав, що я не є заразною для оточуючих, але переживання звичайно були. І ось 1 грудня, пройшло 8 місяців як поставили страшний діагноз, 7 місяців я пила хімію. І 1 грудня, лікар, переглянувши всі нові аналізи та рентгенологічні знімки, сказав дорогі для мене слова: "Вважайте себе здоровою людиною!". Залишилися сліди цього вогнища в легкому. Але навесні доведеться знову пройти курс хімії, щоб не було рецидиву. А потім спостереження протягом 5 років. Беручи воскову міль, у мене нормалізувався менструальний цикл, раніше були з цим проблеми. Але найцікавіше, я, звичайно, не знаю, що зіграло вирішальну роль (настоянка воскової молі або хімія) у мене стали витися волосся, прямо красиві чорні локони стали. Подруги не вірять мені, що це не модна хімічна завивка, а свої кучері. Думають, що я просто майстра від них приховую. Може, кучері - це приємний бонус від лікування восковою міллю)? У квітні я прийшла до лікаря з вагою 90 кг (я апетитна українка з формами), а в жовтні моя вага став 93 кг. Я читала, що всі хворі з туберкульозом худнуть, а в мене з суворою дієтою вага стала рости. Я навіть стала сумніватися в діагнозі. Таке збільшення мені не сподобалося, і після скасування всіх таблеток я сіла на яблучну дієту. Їла тільки яблука і пила настоянку воскової молі. Це було так класно, коли не нудить і не паморочиться голова. Скинула за 2 тижні цілих п'ять кг! Ось така у мене історія. Марина, С.-Петербург. Грудня 2013р.

Немає коментарів:

Дописати коментар