середа, 24 червня 2015 р.

Однокласники

Приїзд представника Міжнародного госпіталю Бумрунград у Владивосток За 2 роки існування компанії Viva-City в нашому головному офісі в м Владивостоці побувало чимало представників різних зарубіжних клінік, з якими у нас склалися довірчі і тривалі ділові відносини, і на даний момент ми ведемо роботу і співпрацюємо з усіма цими клініками. Однак не так давно головною подією цього року стало прибуття директора з міжнародного маркетингу Міжнародного госпіталю Бумрунград (м Бангкок, Таїланд), єдиним і офіційним представником якого по Російській Федерації є компанія Viva-City. Такий приїзд готувався дуже давно, тому як поступово почав освоюватися російськими туристами ринок медичних послуг Таїланду. До недавнього часу Таїланд саме в Росії вважався тільки країною - курортом, країною для розваг, але для жителів США, Китаю, Японії, Канади та близько розташованих країн не було секретом те, що Міжнародний госпіталь Бумрунград вже протягом трьох десятків років є одним з провідних приватних світових госпіталів. З 14 по 17 жовтня в м Владивосток з візитом з Бангкока знаходився містер Вінстон Вуттісітті (директор відділу міжнародного маркетингу) госпіталю Бумрунград. Містер Вінстон, як представник госпіталю, вирішив поглянути на роботу нашої компанії зсередини. За останні кілька місяців потік клієнтів з Росії в м Бангкок (де знаходиться госпіталь Бумрунград) для проходження обстеження та лікування в госпіталі Бумрунград став збільшуватися. Саме тому було вирішено організувати таку зустріч, де могли бути з'ясовані моменти, що стосуються безпосередньо роботи госпіталю і нашої компанії, організаційні питання, питання просування, а також роботи з клієнтами всередині госпіталю. Початком знайомства з Владивостоком в перший день приїзду, звичайно ж, став офіс компанії Viva-City. Все проходило в дружній обстановці, на зустрічі був присутній сам Містер Вінстон і співробітники нашої компанії на чолі з директором. Обговоренню підлягали величезна кількість тем, вирішувалися і з'ясовувалися багато питань, вносилися різні ділові пропозиції. Близько мільйона людей з 190 країн світу звертається в цей госпіталь, і тому все не з чуток знають про його чудовій якості лікування, про висококваліфікованих декотрих, які отримують освіту, як основне, так і додаткове, і виїжджають на стажування в США, Японію і Канаду, і про чудовому рівні обслуговування. Але так як в основі системи роботи госпіталю лежить американізована система, то відповідно там всі комунікації відбуваються саме англійською мовою. А так як більшість російського населення не говорить по-англійськи, і тим більше не знає медичної англійської, для цього в госпіталі і існують російськомовні перекладачі - координатори. Але за походженням координатори є таіцамі, то виникає ряд проблем при розумінні і озвучуванні перекладів саме на російську мову. Це питання було винесено на порядок денний і став основним. Обговорювалися багато варіанти рішення, однак Містер Вінстон зробив дуже цікаве і розумна пропозиція: госпіталь Бумрунград пропонує контракт, що укладається на один рік з російським студентом / кою факультету медицини, бажаючим працювати в даній сфері, тобто перекладачем-координатором з англійської мови на російську. І дійсно це стане виходом з ситуації, що склалася, так як всі тонкощі російської мови може зрозуміти тільки носій цієї мови. (На сьогоднішній день пропозиція є актуальним і госпіталь Бумрунград готовий укласти подібний контракт.) Далі стояло питання про довгі відповідях від лікарів з госпіталю Бумрунград. Звичайно ж, коли клієнт (пацієнт) подає свої медичні документи на запит, він сподівається на швидку відповідь, і цей швидку відповідь приходить, якщо випадок виявився не настільки складним. У кожному процесі існують свої підводні камені. Так трапляється і з деякими запитами. Схема роботи госпіталю Бумрунград полягає в тому, що запит спочатку обробляється в офісі, що відноситься до шпиталю, і якщо випадок є схожим з тим або іншим, або стандартним, то відповідь з лікування та вартості відправляється дуже швидко. Проте ж якщо випадок складніший, то він відправляється безпосередньо в госпіталь, на розгляд його лікарями, і вже вони обговорюють обстеження і план лікування виразно для даного випадку. Незважаючи на такий процес, госпіталь Бумрунград постійно прагне вдосконалити якість роботи своїх співробітників і прискорити процес обробки та подачі відповідей. Наступна проблема була позначена як нестача інформації по вартості плану лікування при відповіді від госпіталю Бумрунград на запит пацієнта. Містер Вінстон пояснив, що іноді лікарі не можуть дати повної вартості, так як вони не бачать всієї картини хвороби за запитом, і це природно, тому що повну вартість обстеження можна називати тільки після особистої консультації пацієнта з лікарем. Проте ж зі свого боку ми дали деякі пояснення про те, що пацієнт, який збирається на лікування в госпіталь, повинен знати хоча б приблизну вартість, і виходячи з цієї суми, планувати свій бюджет. Більше того співробітники нашої компанії завжди попереджають клієнтів про те, що вартість лікування і тривалість перебування можуть збільшуватися, тому що кожен випадок індивідуальний, і госпіталь дає відповіді на підставі схожих випадків, при цьому розглядаючи фонові захворювання, стан і ускладнення у пацієнта за запитом. Саме тому співробітники Viva-City завжди просять детально заповнювати анкету пацієнта, яку ми відправляємо кожному нашому клієнту для того щоб оформити запит. Вислухавши аргументи і однієї й іншої сторони, спільно прийшли до висновку про те, що госпіталь буде давати дуже приблизні ціни. Наша ж компанія, в свою чергу, як попереджала, так і буде попереджати клієнтів про можливе зростання вартості на лікування, пропонуючи розгляд ціни, виставленої госпіталем Бумрунград, як відправної точки для розрахунку попереднього бюджету. Саме ці, на наш погляд, найбільш гострі та актуальні проблеми і стали темою дня, і завдяки спілкуванню лицем до лиця з'явився хороший старт для їх вирішення. Як вже говорилося раніше, діяльність госпіталю Бумрунград не стоїть на місці, вона постійно знаходиться в процесі. Зараз розробляються різного роду медичні брошури російською мовою (вони відправляються нам на перевірку). На початку 2015 готується випуск путівників по Бангкоку і самому госпіталю Бумрунград російською мовою (туди буде включено: опис госпіталю, його сильні сторони, вартості палат і лікування / обстеження, інфраструктура, поруч розташовані готелі, ресторани, розваги і т. Д). Також для клієнтів компанії Viva-City, які вирішили пройти обстеження або отримати лікування в госпіталі Бумрунград, були привезені невеликі «компліменти» у вигляді сумок і косметичок з логотипом госпіталю. Компанія Viva-City теж не стоїть на місці, для зручності наших клієнтів ми створили сторінку на Facebook, вона є аналогом офіційної сторінки госпіталю Бумрунград на Facebook. На сторінці про госпіталі Бумрунград завантажуються статті не тільки про медицину, але також і статті про різні заходи, святах, їжі, місцях Бангкока, які можна відвідати. Це був тільки перший день візиту представника госпіталю Бумрунград, ще залишалося небагато часу, і Містер Владивостоком трохи ближче. Для нього нашими співробітниками була організована екскурсія практично по всіх пам'ятках міста, не обійшлося і без покупок сувенірів, подарунків, і смакоти. Містер Вінстон був заворожений красою міста Владивостока, його архітектурою, пам'ятниками та історією. Особистий візит містера Винстона (директора відділу міжнародного маркетингу госпіталю Бумрунград) показав, що для госпіталю важливо не лише міцне і продуктивну співпрацю з нашою компанією, але і комфорт, який повинні відчувати клієнти, які приїжджають з Росії в Бангкок на лікування / обстеження. Співробітники Міжнародного госпіталю Бумрунград готові зробити все можливе для комфортного перебування пацієнтів у клініці, максимально покращити рівень обслуговування і створити всі умови для отримання якісної і кваліфікованого лікування та догляду. Було відзначено, що наша компанія відмінно справляється зі своєю роботою і як організація, яка займається медичним туризмом і відправляє пацієнтів на лікування закордон, і як офіційний представник такого всесвітньо відомого госпіталю як Бумрунград по всій Російській Федерації. Співробітників компанії Viva-City як представників госпіталю Бумрунград в Росії запросили на щорічну конференцію в Бангкок, яка відбудеться в березні 2015 року. Можна зробити висновок, що співпраця з Міжнародним госпіталем Бумрунград благотворно впливає і на роботу нашої компанії і на якість роботи самого госпіталю в цілому, а в ході нашої зустрічі з Містером Вінстоном це стало абсолютно ясним. Вже через кілька днів після відльоту Містера Винстона з Владивостока, всі ті завдання, які ставилися на зустрічі, почали поступово виконуватися.

Немає коментарів:

Дописати коментар