середа, 24 червня 2015 р.

Однокласники

ПОСЛАННЯ Гайи БЛАГОСЛОВЕННЯ ВОДИ. Мої любі, вітаю Вас! Улюблені мої, Рідні, Сім'я, вітаю в Любові! Я Є Гайя, Люблячий Дух Планети, Ваш Партнер, Ваш Друг, Ваша Сім'я! Ми Є Єдине Ціле в цьому експерименті Любові! Це послання освячено Любов'ю, чистою Любов'ю, зверненої до Вас, мої Брати і Сестри! Зараз досить багато питань пов'язано з катаклізмами, стихійними лихами, очікуванням катастроф, похмурими прогнозами. І це послання містить Енергію Любові, відповідь на ці хвилюючі Вас питання. Дозвольте, обійму Вас цими рядками, цієї ніжної Енергією, як Мати обіймає своє Коханої Дитя, повертається додому, в Серце, в Світло ... Ми вже говорили з Вами через багатьох і багатьох посланників, партнерів, що будь-які передбачення не несуть в собі достовірну інформацію. Більш вже не існує лінійного часу в колишній функції, настала Ера Квантового Часу і Квантової Реальності, Улюблені, Тут і Зараз формує Реальність постійно, безперервно. І відповідальність за цю «текучу» реальність несете Ви, Ангели Вільного Вибору! В тому і полягає суть експерименту! Як можливо передбачити що-небудь в цій Живий Структурі Простору Варіантів? Передбачити що-небудь не можемо і Ми. Але Ми можемо з Вами спілкуватися. І тому Ми продовжимо нести інформацію з Любов'ю, з нескінченним поважний, з надією, що розкриються все більш і більш люблячих сердець, Мудрих Око Чоловіків, що згадали про те, хто вони є насправді! Отже, Ви - Творці Вічно Творимо Реальності! А тепер передаю Благословення мого Вірного Партнера - Духа Води. Ви питаєте: «Як Вода поведеться в найближчі місяці, роки?» Це питання лінійного розуму, Улюблені. Ми запитаємо Вас: «як поведе себе ВИ, АНГЕЛИ, У НАЙБЛИЖЧІ МОМЕНТИ ТУТ І ЗАРАЗ? ПРО ЩО ВИ БУДЕТЕ ДУМАТИ? ЩО ВИ БУДЕТЕ сотворяется? ЯКОЮ ВИБІР ВИ БУДЕТЕ ЗДІЙСНЮВАТИ? »Тому як від того, як Ви відповісте на Наше питання, Ми відповімо на Ваш. Вода - Ваш безцінний партнер - це передавач інформації. Я - Дух Гайя читаю Воду як Книгу Життя. Це провідник Істини, того стану речей, що є на Планеті на кожен момент Зараз. І це досить важливо. Наведемо метафору. Дорогі, чому залежить стан Вашого організму багато в чому? Від Ваших вібрацій, висоту яких визначають Ваші думки, слова і вчинки. Вібрації у вигляді енергоінформаційних кодувань записуються у Вашій Водної Стихії організму - Крові. Кров, в свою чергу, поширює цю інформацію по всьому організму. Таким чином, стан Вашого Тіла, його самопочуття залежить від того, наскільки Ви усвідомлені. Ваша Кров ідентифікує в Вас кількість Енергії Любові, Усвідомленість, Очищення і Кармічне Стан, Екологію Думки. І Ваші клітини резонують з цією інформацій. Якщо Ваші вібрації високі, Ви завжди себе прекрасно почуваєте, Ви легкі, вільні і здорові! Так і з Вашою Гайей! Вода - це моя Кров. Ваші думки, енергії, слова і вчинки записуються і розносяться по всьому Простору Планети. Вода - Мудра Книга, що містить інформацію про Вас, Людство. Вода - джерело Очищення. Вона змиває все наносне, нізковібраціонное, обнулити кармічні вогнища «зараження матричним его». Але, Ви Творці-Ангели, здатні очистити Мою Кров! І Ви це знаєте! Не забувайте про це! Ви знаєте, Ви згадайте про те, що не потрібно ставити питання: «Що буде? Як Вода себе поведе? »Потрібно СВІТИТИМЕ, не відкладаючи це, ВАЖЛИВЕ, на« потім ». Саме це Важливо. Ваше Прощення себе і близьких творить воістину Чудеса. Вода записує інформацію про очисні процеси Прощення, який стався в Вас і змінює плани на Планеті. Багато Вогнища Концентрації Кармічного Засмічення починають м'яко і непомітно для Вас очищатися! М'яко і непомітно, Ви чуєте! І все це зробили ВИ, Творці Свободи Вибору! Ваше підвищення Усвідомленості воістину Творить чудеса, Улюблені, Рідні! Нові спогади, нові Пробудження, допомога Близькому, добрі слова, чуйні вчинки записує Благословенна Вода і розносить інформацію по всій Планеті, тим самим підвищуючи Мої Вібрації! Моя Кров - ВОДА - підвищує Мої Вібрації, також як Ваша кров - Вода - підвищує Ваші! А Джерело сього Чуда - Ваша ЛЮБОВ, яка висвітлює Простір Сущого! Отже, пам'ятайте, світлі Ангели, про те, ЩО ВИ відповідальність не тільки за себе, а й ЗА ВСЕ ЛЮДСТВО І ПЛАНЕТУ! Я Є Гайя, говорю з Вами, почуйте: Я ЛЮБЛЮ ВАС, ЗНАЮ ВАС, ЧУЮ ВАС І передати Вам своє благословення І БЛАГОСЛОВЕННЯ ВОДИ! Світло, УЛЮБЛЕНІ, І МИ РАЗОМ постаратися силою СЕРДЕЦЬ, силою ЕНЕРГІЇ ЛЮБОВІ НАПИСАТИ НОВУ ІСТОРІЮ В КНИЗІ ЖИТТЯ - ІСТОРІЮ усвідомивши ПЛАНЕТАРНОГО ПЕРЕХОДУ, просвітлення і ВОЗНЕСІННЯ! МИ ЦЕ МОЖЕМО! Я ВІРЮ В ВАС! І ЖДУ ВАШОГО ВИБОРУ КОЖЕН МІГ БУТТЯ! Я РАДА КОЖНІЙ ВАШОЇ світлі думки, КОЖНОМУ доброю і щирою СЛОВУ, чисті наміри і спокійно вчинки! САМЕ ЦЕ І ЗМІНЮЄ РЕАЛЬНІСТЬ У БІК СВІТЛА! САМЕ ЦЕ І МАЄ ЗНАЧЕННЯ НА РІК ТЕСТУВАННЯ! І ВСЕ ЦЕ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД НАС! МИ РАЗОМ! МИ ПАРТНЕРИ! МИ - СІМ'Я! БУДЬТЕ дружно між собою. ПАМ'ЯТАЙТЕ ... Люблячий ДУХ Гайи Прийнято Ніною 16.06.12

Немає коментарів:

Дописати коментар